07/03/2018

La franquícia Subway® reforça els seus equips per enfortir la seva presència a Espanya

El líder mundial de la restauració ràpida incorpora a la seva franquícia Alejandro Jiménez Solá com a Agent de Desenvolupament de Negoci per a la Comunitat de Madrid en una aposta clara pel talent jove per empènyer el creixement de la franquícia.

La franquícia Subway®, especialitzada en la venda d'entrepans d'escorça tova elaborats davant del client, amb més de 44.000 restaurants en 113 països, anuncia avui la incorporació del seu franquiciador madrileny al lloc d'Agent de Desenvolupament de Negoci per a la Comunitat de Madrid.

Des d'ara, l’Alejandro s'encarregarà de la cerca de nous franquiciadors, l'elecció de les noves ubicacions i de donar suport i control de les operacions als restaurants de la seva –des d'ara- regió.

Malgrat la seva curta edat, l'Alejandro té un impressionant historial comercial. És llicenciat en Administració d'empreses, especialitzat en Estudis Borsaris, i va adquirir experiència com a assessor d'inversions d'alt risc en una empresa d'inversió espanyola. No van ser els seus primers passos al món dels negocis, perquè anys abans -amb el coneixement adquirit en el seu negoci familiar- va obrir una tenda outlet, venent algunes de les marques més importants en la indústria tèxtil.

Com franquiciador del líder mundial del menjar ràpid, la seva carrera també ha estat excel·lent. Just després d'acabar la seva Llicenciatura en Econòmiques, l'Alejandro va conèixer la marca en un viatge de plaure a Budapest.

En la seva història té la fita d'haver inaugurat, amb sol 25 anys, el primer restaurant Subway® obert les 24 hores del dia a Espanya. Ara, poc més de dos anys després de la seva primera obertura, Alejandro fa un pas més i s'uneix a l'equip d'expansió de la franquícia en la Comunitat de Madrid, un nou desafiament en la seva carrera professional que aborda amb entusiasme i optimisme.

“Des del meu primer contacte amb la franquícia, sabia que el meu futur estava aquí. Vaig fer un fort compromís amb aquest concepte, des del moment en què ho vaig conèixer i no he deixat de lluitar pel meu somni des de llavors” - diu l’Alejandro, qui és des d'avui l'agent de desenvolupament de negocis més jove de la franquícia a Espanya.

El seu compromís amb el creixement de la multinacional comença ara sota una nova perspectiva i visió.

“Volem col·locar la franquícia Subway® en el lloc que es mereix al nostre país. Som el líder mundial en menjar ràpid i el moment d'impulsar la nostra posició amb una nova perspectiva ha arribat, sense dependre tant de les zones turístiques com hem fet fins ara. De fet, hem començat converses amb alguns dels agents immobiliaris més importants del sector per buscar locals en àrees premium de la capital”-diu l’Alejandro, qui també veu la franquícia Subway® com una oportunitat important per a inversors nacionals.

Els Agents de Desenvolupament de Negoci són una de les peces clau en el creixement i lideratge mundial de la franquícia Subway®. Són contractistes independents que treballen principalment en dues àrees: el disseny i implementació del pla de desenvolupament de la franquícia a la seva regió –buscant nous franquiciadors que vulguin unir-se a la família Subway®-, i proporcionant seguiment, formació i suport constant als franquiciadors que ja operen restaurants dins del seu territori.

Amb la incorporació d'Alejandro, la franquícia Subway® ocupa un de les regions de màxim potencial dins del nostre país: la Comunitat de Madrid. Se suma un equip format per Carlos Àvila – Agent de Desenvolupament de Negoci per a Barcelona, Girona i Andorra-, Helgi Helgason – Agent de Desenvolupament de Negoci per a València i Alacant- i Ricardo Vallavanti – Agent de Desenvolupament de Negoci per les Illes Canàries.

Encara que a aquest equip s'unirà molt ràpid un nou Agent de Desenvolupament de Negoci per al territori d'Illes Balears, segons anticipa Stella Moskis, directora de la franquícia per a la regió d'Europa Mediterrània, “volem reforçar els nostres equips d'expansió a la regió nord i sud d'Espanya, principalment, i encara queden places molt interessants en les quals créixer dins de la nostra franquícia.”

El procés per convertir-se en Agent de Desenvolupament de Negoci passa per ser propietari d'un restaurant i operar-ho amb èxit, seguint les estrictes directrius de la franquícia, durant un mínim de sis mesos. Després, el franquiciador pot postular-se com a candidat i si rep els suports necessaris dins de la central a Espanya, aquesta envia la seva candidatura a les oficines centrals de la franquícia, en Connecticut, on s'estudia el perfil en un procés que inclou l'avaluació del pla de negoci presentat, diverses entrevistes, etc. Si passa totes les fases, el franquiciador realitza una formació específica que el prepararà per desenvolupar el seu treball d'expansió de la marca a la regió assignada.