Els socis de l’ACF triomfen en els Premis de El Economista Franquícies 2017

20/11/2017

El passat 16 de novembre de 2017 en el transcurs del III Congrés Franquícia Futura organitzat per l’Associació Espanyola de Franquiciadors i el Banc Sabadell a Madrid, El Economista va atorgar 4 premis a membres de l’Associació Catalana de Franquiciadors.

Dels 7 premis concedits per El Economista el passat 16 de novembre de 2017 en el transcurs del III Congrés Franquícia Futura organitzat per l’Associació Espanyola de Franquiciadors i el Banc Sabadell a Madrid, 4 van ser atorgats a membres de l’Associació Catalana de Franquiciadors.

La multinacional manresana, Kids & Us, va ser premiada per la seva expansió internacional que ja la ha portat a 7 països: Itàlia, França, Bèlgica, Andorra, Mèxic, República Checa i Marroc. En total, incloent Espanya, la companyia compta amb més de 370 centres educatius, dedicats a l’ensenyament del anglès per a nens amb un mètode pedagògic propi i innovador.

La xarxa de gimnasos 24 hores Anytime Fitness, amb seu a Barcelona, fou premiada a la categoria de franquícia estrangera amb millor creixement a Espanya per ser -per segon any consecutiu- líder del seu sector en numero d’apertures. Aquesta firma està acabant l’any amb prop de 50 clubs oberts, el que suposa doblar la xifra de l’any anterior. 

Equivalenza, empresa radicada a L’Hospitalet de Llobregat, va obtenir el premi a la millor campanya de publicitat per A perfume for every one que mostra la diversitat de la marca i la seva proposta de tenir un perfum per a cada ocasió, posicionant el perfum com un accessori de moda. 

Finalment, el premi a la millor franquícia se’l va endur Century21, també amb seu a Barcelona, que ha destacat per la seva expansió dins i fora d’Espanya, la seva capacitat de creació d’ocupació, la seva permanència en el mercat i per la frescor que ha aportat al sistema de franquícies.

Felicitem a tots ells per l’important reconeixement que significa haver obtingut aquests prestigiosos premis.